2011. február 25., péntek

What a great day!

Ez a nap különösen jól indult, ugyanis kapásból 3 jó hírrel is szolgálhatok!

Először is megkaptam a márciusi rosterem! :)

Sajnos még egy héten keresztül reserve-n leszek, nem is értem hogy miért, azt hittem február 28-ával véget ér ez a bizonytalanság, de sajnos csak március 5-től kaptam beosztást...Na mindegy, ez az egy hét majdcsak eltelik valahogy...

Viszont a márciusomnak NAGYON örülök: 2x Sydney/Auckland és egy Hong Kong/Bangkok! :)


Lehet hogy furcsálljátok hogy csak 3 utam lesz ebben a hónapban, de ezek összesen 16 napot tesznek ki! Eddig 10 szabadnapot kaptam, és majd meglátjuk hogy ezen az egy hét reserve-on mennem kell-e valahova...
Mindenesetre nagyon örülök, mert a Sydney/Auckland járatot nagyon szeretem: az utasok angyalok, a layover hosszú, mindkét várost imádom, az allowance szuper, a flying hour pay-ről nem is beszélve :D Bár nagyon fárasztó és sokan panaszkodnak a jetlag miatt (nekem is meggyűlik vele a bajom általában) de az út maga engem kárpótol mindenért! Ezúttal szeretnék majd kicsit kimenni Sydney-ből, elmenni Bondi beachre, hajókázni, állatkertbe menni, Auckland-ben szintén jó lenne kicsit kirándulni, úgyhogy minden bizonnyal újabb képek várhatók majd! ;)

A Hong Kong/Bangkok úton még nem voltam, nagyon jókat nem hallottam róla sajnos :D Mindenki csak stinky (büdös)-nek csúfolja, mert állítólag az utasok első reakciója a boarding után az hogy lerúgják a cipőjüket ami hát enyhén szólva ad egy kellemes bukét a cabinnak :D Már alig várom... Viszont Hong Kongot szerettem (legalábbis úgy emlékszem), Bangkokban pedig még soha nem voltam!! Nagyon nagyon izgatott vagyok, Thaiföld mindenki egyik kedvenc helye, 10 cabin crew-ból 8 tuti azt mondja hogy ez az egyik kedvenc desztinációja, annyira szereti mindenki!! Úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok :D


Másodszor ma felrakták a portálra a januári fizetésem, amit elvileg ma vagy holnap fognak átutalni! Ez lesz az első teljes fizetésem (végre valahára), mert eddig csak az alapfizetést kaptuk, ami éppenhogy elég volt a hó végéig, viszont mostmár rájön a flying hour pay, ami megduplázza a fizut, ráadásul januárban 97 órát repültem,ami elég sok, így még több pénzt is kapok!! És mindez adómentesen... :) Na nem akarok nagyon számokba bocsátkozni, legyen elég annyi hogy iszonyatosan örülök :D

A harmadik egyben utolsó jó hír, hogy egy kedves cseh ismerősöm még a training ideje alatt készített rólam néhány képet az egyenruhában... Ő hivatásos fotós volt otthon, de nem nagyon tudott elhelyezkedni ezért jött külföldre, tehát már alig vártam hogy átküldje a fotókat, mert tudtam hogy biztos nagyon jók lesznek :D Még mielőtt átküldte volna azt mondta hogy lehet elküldi valami hivatalos Emirates szervnek néhány képem, mert azt mondta szerinte katalógusba valók...De mondtam hogy szó se lehet róla míg én nem láttam őket :)
Amúgy pont nemrég láttam a portálon hogy lehet jelentkezni Face of Emirates-nek, ami ilyen modell jellegű munka, lényege hogy fotózásokon kell részt venni és az Emirates-t prezentálni hivatalos eseményeken...Azt hiszem a próbaidő után megpróbálok bejutni: plusz utazás, plusz pénz, szerintem megéri :D Na mit szóltok a két képhez?

8 megjegyzés:

  1. A fekete-fehér nagyon jól sikerült, a másik is jó de szerintem magasan jobb hangulatú az alsó kép.

    VálaszTörlés
  2. az alsón látszik hogy spontán kép :)

    még van egy pár, majd rakok még fel, csak nem akartam egyszerre mindet...

    de köszi a szakmai véleményt! ;)

    VálaszTörlés
  3. a ff nagyon adja. emirates-kislány... :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jók a képek! De mondjuk nem kell nagy mágusnak lenni ahhoz, h Rólad szép kép készüljön ;)

    VálaszTörlés
  5. Jaaj Eszterke, de aranyos vagy :)

    Mikor jössz már meglátogatni?
    Ha beírlak hogy a kuzinom vagy akkor ittalhatsz nálam! Még ellátást is kapsz, akár ágyba hozom a reggelit is ha úgy kívánod, sőt még a idegenvezetőd is leszek!

    Na na na? :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csini vagy, nagyon szépek a képek!

    VálaszTörlés
  7. Remélem lassacskán elkezdek dolgozni és akkor a hipermagas fizumból az első lesz, h veszek egy repjegyet az EMIRATES járatára :P Szerintem a nyári 50 fok UTÁN ki tudok menni :) Nincs Istanbul-Dubai járatotok? :D Az kézenfekvő is lenne :P

    VálaszTörlés