2011. április 22., péntek

Plusz egy év....

Ezúton is köszönöm szépen mindenkinek a születésnapi köszöntéseket, nagyon jólesett hogy ilyen sokan gondoltatok rám!

Április 13-án sajnos rajtam kívül senki nem volt Dubaiban az ismerősök közül, de azért így egyedül is kellemesen eltöltöttem a napot...Bár nem mondom hogy az átlagosnál nem volt ezerszer nagyobb honvágyam :D

Kedves kis családom otthonról pedig hatalmas meglepetést okozott amikor egy kedves indiai srác beállított ezzel a hatalmas csokor tulipánnal! Hát jól leesett az állam, nagyon meghatódtam amikor megláttam...
Az internet és a virágküldő szolgálat csodája :D
Köszönöm szépen ezúton is!


És persze a legnagyobb szülinapi ajándék Tímea barátnőm másnapi dubai-i érkezése volt! Hazai pálinkával, sushi-val és új-zélandi borral ünnepeltünk: isteni volt :D

Óriás sushi-tál :)

Fogalmam sincs ki csinálta ezt a képet :D

Úton az éjszakában

5 megjegyzés:

  1. háááát Ancsi, ez egy elég kurta leírása volt annak a (gondolom) fergeteg-partynak, amin Timcsivel részt vettetek, úgyhogy tessék sürgősen pótolni a hiányosságokat és minden mocskos részletet közölni :D gondolom a taxival nem a könyvtárba igyekeztetek, szóval mesélj!!! vagy ez egy privát email lesz? :)

    VálaszTörlés
  2. ha privát lesz, cc-zz be lécci ;) :P

    VálaszTörlés
  3. Kedves Anett!

    Nemrég találtam rá a blogodra, és annyira megörültem, hogy részletesen, képekkel illusztrálva leírtál mindent az Emirates training-ről és az élményeidről, nagyon szupi és köszi szépen!
    Ha minden jól alakul, talán élőben is láthatom, amit képen, mert 2 napja hívtak Dubai-ból... :)
    Persze tudom, még ott vannak az orvosi vizsgálatok, majd csak akkor merek felhőtlenül örülni, ha a repjegy a kezemben lesz. De jó is lenne! :) Nagyon irigyellek ám!

    Anna

    VálaszTörlés
  4. Szia Anna!

    Gratulálok a golden call-hoz, innen már tényleg csak egy lépésre vagy Dubaitól! :) Az orvosi vizsgálatok elég hosszadalmasak és idegörlőek, készülj fel rá, de hidd el megéri a sok szenvedés amint megkapod a repjegyet!

    Ha esetleg bármilyen kérdésed van, írj nyugodtan, facebookon megtalálsz! (Anett Noszkai)

    És örülök hogy rátaláltál a blogra! :D

    Sok sikert!

    Puszi,
    Anett

    VálaszTörlés
  5. Talán én vagyok a titkos, nem mondhatom én csak egy titkos, mert titok számomra olyan értékes.
    Ezért merem azt mondani, hogy "Én vagyok a te titkos", ami belül marad, értékes, különleges, ritka, és a legjobb része, hogy egy titkos, hogy én csak a tiéd!

    Talán én vagyok a "titkos ajándék"

    VálaszTörlés