2011. április 2., szombat

Magyaros ízek

Újabb kincsre bukkantam, ezúttal viszont Sydney-ben, egy teljesen átlagos szupermarketben:


Habár a gyártó ausztrál és természetesen nem olyan az íze mint az otthoninak, de azért kifejezetten finom!Még jó hogy ebben a hónapban újra megyek Sydneybe, hoznom kell még belőle párat a többieknek, mert mindenkinek nagyon ízlett :D

Ja és képzeljétek el hogy legutóbb mikor Sydneyben voltam épp az ágyban pihengettem és kapcsolgattam a Tv-t, amikor találtam egy főzős műsort...Nem tűnt különösebben érdekesnek, viszont épp egy férfi beszélt angolul, valami receptet magyarázott, de feltűnt hogy az akcentusa nagyon ismerős...Már-már magyaros...Majd hirtelen megjelent a képernyőn a felirat: The recipe of "pörkölt" (A pörkölt receptje) Hát annyira meglepődtem! :D Kiderült hogy a magyar konyháról volt szó és az Ausztráliában élő magyarok prezentálták a tradícionális hazai ételeket: csináltak pörköltet, nokedlit, rakottkrumplit, lángost, rétest, és volt még bográcsgulyás is a szabad ég alatt! Istenem, hát el tudjátok képzelni mennyire csorgott a nyálam!! Nem gondoltam hogy egy fokhagymás,tejfölös lángos után egyszer így fogok vágyódni :) (Bár azt töredelmesen bevallom hogy a rakott krumpli korántsem nézett ki olyan jól mint Anyukámé, tök száraznak tűnt...Bár még így is megkóstoltam volna azért! :) )

Jut eszembe, a beosztásom áprilisra:
Peking, Szöul, Sydney-Auckland és London (megint sok szabadnapot kaptam, annyira jó!)
25-én megyek a menedzseremhez interjúra, ez egy 30-40 perces beszélgetés lesz arról hogy hogy érzem magam, milyen a repülés, mi tetszik mi nem tetszik, mit tanultam, stb stb El se hiszem, már csak bő egy hónap és végre vége a próbaidőnek! Juhúúú :D

És végre sikerült találnom a szabadságoló osztályon egy értelmest embert, úgyhogy elvileg kérvényeztem május elsejével egy hét szabadságot...Most várom a választ hogy megkaptam-e és ha igen...
Jaaaj, bele sem merek gondolni hogy fél év után végre hazajuthatok :D

De egyelőre még nem merem elkiabálni...

1 megjegyzés: