2012. január 20., péntek

Karácsony Münchenben

Decemberben olyan szerencsés voltam hogy két münchen-i járatot kaptam! Mindenképp szerettem volna Európába repülni karácsony táján, hiszen az ottani légkör, a karácsonyi vásárok forralt boros hangulata minden évben kötelező számomra. Amúgy is szeretek Európába járni, mert mindig úgy érzem hogy "haza" megyek....

Az első utam szuperül sikerült, ugyanis mikor megérkeztünk hatalmas hóesés várt minket a reptéren :) Ennél jobb bevezető a karácsonyi utamhoz nem is kellett, megadta az alaphangulatot rendesen! Óriási pelyhekben esett a hó mikor egyik kollégámmal, Dinával elindultunk a városba. Pici város lévén metróval kb 10perc alatt értünk be a központba. Rengeteg ember volt, hamar meg is találtuk a karácsonyi vásárt! Rögtön vettünk egy forralt bort természetesen :) Majd szétfagytunk olyan hideg volt... Sétálgattunk, élveztük az ünnepi hangulatot! Csodás volt! :)
A hotelszoba

Még a hotel mellett is volt egy karácsonyi stand :) Csak hogy ne kelljen messzire menni...

Havas bicajok

Fagyos hangulatban

Marcipán hóemberek

Naná hogy találtunk német kolbász-boltot :)

A főtéri karácsonyfa

Városháza a boros standdal

Gyorsan elfogyott... :D Persze csak a hideg miatt!!

Mézeskalácsok
A második utam körülbelül 2 hét múlva volt, karácsony után, addigra sajnos befejeződött a karácsonyi vásár, és hó sem volt már... De ettől függetlenül életem egyik legjobb útja volt, hiszen - azt hiszem erről még nem meséltem - egy út minőségét abszolút és 100%-ban a kollégák határozzák meg! Persze nem mindegy hogy hova utazom, hiszen sokkal izgatottabb vagyok mondjuk ha New York-ba megyek, mint Manchester-be ahol már ezerszer voltam és amúgy is egy unalmas hely (Manchester-kedvelőktől itt elnézést kérek :) ) és persze az sem mindegy hogy egy 14órás Sydney útnak néznek elébe vagy egy 2 órás Jeddah-nak....
De ezek az dolgok mind eltörpülnek ahhoz képest hogy milyenek a kollégák, milyen a hangulat munka közben. Volt már szerencsém mindkét véglethez, de azért többnyire nem panaszkodom, általában kedves és barátságos emberekkel dolgozom. Viszont ha van egy ember, aki épp rossz lábbal kelt fel aznap vagy csak egyszerűen szeretné megkeseríteni az életem és elrontjani az én és mások hangulatát is, akkor az egész járatnak annyi... Lehetnek akármilyen édeses az utasok aznap, ha nem érzem jól magam a kollégák között akkor lőttek az útnak... És ezt persze ők is érzik! Természetesen mindig próbálok abszolút professzionális lenni és magamra erőltetni az Emirates mosolyt, hisz bármennyire is rossz a hangulat a crew között, ez nem érződhet az utasokkal való viszonyon! Mondjuk tényleg nem panaszkodom, eddig kb 2-3 járatra emlékszem ami rossz volt, a többi tényleg vagy átlagosan jó vagy szuper jó :)
Ha jó a társaság, óriási buli van a gépen, mindenki mosolyog, viccelődik, iszonyú jó tud lenni egy-egy út! Na ez a második münchen-i utam pont ilyen. A crew csodás volt, ők tették feledhetetlenné az utat! Mindenki rögtön megtalálta a közös hangot mindenkivel, sőt, a főnökök is abszolút jófejek voltak! Úgyhogy ahogy megérkeztünk rögtön indultunk is a városba hogy együtt vacsorázzunk! Persze a forralt bor most sem maradt el ;)

A metrón Li-vel, Kínából

A város... hó nélkül nem az igazi :)
A látványkonyha: készülnek a kolbászok!

Az étteremben a kollégákkal: Alex Franciaországból, Hussein Libanonból és Li Kínából

Perec...Nyamm-nyammm
Isteni sült kolbász krumplisalátával!

A főtér (a karácsonyfa még állt!)

Majdnem megvettem ezt a rendkívül szolid sapkát :)

Másnap, útra készen

1 megjegyzés:

  1. Kár hogy nem vetted meg azt a sapkát nagyon édesen állt. :)))))) Igen, ahogyan ezt te is érzed és tapasztalod, nagyon nem mindegy, hogy milyen kollegákkal kell együtt dolgoznod. Örülök, hogy általában pozitív tapasztalatod van ezen a téren is. Mondjuk nem csoda, hiszen ez rajtad is múlik, hogy veled milyen a másik ember. És valljuk be, téged nagyon nehéz nem szeretni.:)))))
    Sok puszi

    VálaszTörlés