2012. január 28., szombat

My favourite passenger :)

Még soha nem jártam Kuala Lumpurban, így amikor meghallottam hogy januártól az A380 is megy oda, repdestem az örömtől!! :) Főleg amikor megláttam hogy az első hónapban kapásból kétszer is megyek majd!! A kollégák nagyon irigyek voltak rám! :)

Sikerült január közepén pár napra hazamennem, így mikor visszaérkeztem Dubaiba, 2napra rá már repültem is. Fáradt voltam, kedvetlen, az első járat mindig ilyen miután visszajövök Magyarországról :) Nincs sok kedvem dolgozni! De életem egyik legnagyobb meglepetése ért amikor a barátom, Alex, megjelent a járatomon. Egyáltalán nem számítottam rá, meg se bírtam szólalni legalább 10 percig :) Az utasok biztos megmosolyogták a jelenetet mikor Alex szaladt a kabinon keresztül felém, én meg nem hittem a szememnek és 5 percig csak annyit tudtam ismételgetni hogy "De mit keresel itt?!" Nagyon vicces volt, iszonyatosan örültem! Az egész út más hangulatban telt, amúgy is sokkal jobb ha ismerősökkel utazom, nemhogy a párommal!
A konyhában :)

A business osztályról hozott desszert finomabb volt :)

Ő ihatott Bailey's-t.... :)

Ildikó, Alex, én és Esther, a spanyol kisfőnök

Ja és még egy nagyon érdekes dolog történt! Láttam már a járat-információs lapnál hogy ezen a járaton együtt fogok repülni egy másik magyar lánnyal, Ildikóval is. Még soha nem találkoztunk, úgyhogy előre örültem hogy egy újabb otthonival ismerkedhetek meg! De azt nem gondoltam hogy celebbel fogok találkozni!! :) Biztos emlékeztek arra a régi nyári slágerre hogy "Tedd fel a kezed mert én más vagyok, jobb ha rám hagyod, majd én játszom veled..." Nos, ezt Ő maga énekelte, Ildikó anno, 10 éve :) Iszonyú gyönyörű hangja van, még énekelt is egy kicsit a konyhában, tök jó volt :) Látjátok, kikkel nem találkozik az ember munka közben?!

Mikor megérkeztünk, Alexel nagyon fáradtak voltunk úgyhogy csak elmentünk vacsorázni a Petronas ikertornyokhoz. Ez az épület volt 2003-ig a világ legmagasabb épülete, a maga 452 méterével. Csodálatos volt este kivilágítva, nekem személy szerint jobban tetszik mint a Burj Khalifa de pppssssssszzzzzztttttt :) A tornyok mögött hátul van egy gyönyörű park, telis-tele volt emberekkel, csodás este volt!

Esti KL

Alex és az ikertornyok

A második KL járatom nem volt ennyire élvezetes de azért történt két érdekes eset. Odafele úton volt egy 30év körüli srác aki a barátnőjével utazott együtt és feltűnően sokat mosolygott rám meg állandóan a nevemen szólított, ami hát nem szokványos...Kiderült hogy a srác az ausztrál Virgin légitársaságnál dolgozik és megkérdezte hogy nem gondolkodtam-e még hogy jelentkezzek hozzájuk! Mondtam hogy csak 1 éve dolgozom az Emirates-nek úgyhogy nem nagyon. Erre azt mondta hogy fontoljam meg, igaz hogy nehéz bekerülni de nekem nagyon jó esélyem lenne, mert látta hogy dolgozom és ő abszolút esélyesnek tart! :) Megköszöntöm a kedves munkabókot, de mondtam neki hogy nem tervezem most hogy máshol dolgozzak! Mindenesetre jólesett hogy egy utas, aki mellesleg szakmabeli, megdícsérte a munkám :)

A másik sztori a hazafele úton történt, szintén volt egy utas, 50 év körüli- a lányával utazott, aki állandóan a nevemen szólított, bármit kért, bármit mondott, mindig odabökte hogy Anett! Ez nagyon kedves és imádom ha a nevemen szólítanak, de feltűnő volt egy idő után! Leszállás után kiderült hogy az Emirates-nek dolgozik a reptéren, és már háromszor repültünk együtt, ezért ismer... London, New York és most Kuala Lumpur! Mondtam neki hogy sajnos nem emlékszem rá, nevetett, mondta hogy naná hogy nem, 420 emberből elég nehéz akár egy-kettőre is emlékezni. De nagyon aranyos volt, mondta hogy emlékszik rám! Hát nem édes?! :)

A hotelszoba a hatalmas ablakkal...

...és a kilátás az ablakból :) Lélegzetelállító!

6 megjegyzés:

  1. Milyen nemzetiségű a barátod?
    Ő is Dubaiban él amúgy?

    Az egyik ismerősöm is az Emiratesnél van pár hónapja. Ő is magyar lány. Jackel Barbarának hívják.
    Ismered?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szilvi!

      Igen, ismerem Barbit, nemrég leültünk meginni egy kávét :)
      Van egy közös ismerősünk otthon, ő hozott minket össze!

      Alex amúgy brazil, egy kisvárosból származik Sao Paulo mellett. És igen, ő is cabin crew, de ő más gépeken repül mint én úgyhogy nem dolgozunk együtt...

      Törlés
  2. Kedves Ancsi! :)
    Most olvastam el elejétől a végéig a blogod, és meg szeretném köszönni, hogy mindent így leírtál részletesen, hiszen sok kérdésre választ kaptam ezzel a munkával kapcsolatban. Sőt, megbizonyosodtam róla, hogy igen, lehet, hogy tényleg ez az a munka, amit nekem találtak ki. 17 éves vagyok, jövőre érettségizem, de már 2-3 éve elkezdett érdekelni ez a szakma. Kicsit azért félek tőle, hiszen hallottam, hogy nagyon nehéz bekerülni, na meg itt nálad is olvastam, hogy nagyon szerencsésnek érezheted magad, de azt hiszem egy-két próbát megér. :) Köszi mindent, és ezentúl is rendszeres olvasód leszek! ;)
    Üdv, Edina :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de szuper, nagyon örülök hogy tetszik a blog!
      Mindent bele a jelentkezéssel! Garantálom hogy megéri...

      Törlés
  3. Jaj, Anett annyira jó téged olvasni, és nagyon- nagyon örülök, hogy van párod, nagyon aranyosak vagytok együtt. Mondtam már, hogy könyvet kellene írnod és nem csak ezt a blogot? :)))))))
    Sok- sok gyakornokot fogyasztottunk már, de azt hiszem nálam te vitted a pálmát :)))))) nehezen überelhetnének.
    Sok puszi neked!
    Kata

    VálaszTörlés
  4. Jöhet a könyv is, és várjuk a beszámolót az új kalandokról! :) Képeket főleg! :)
    Puszi!!

    VálaszTörlés