2012. augusztus 26., vasárnap

Back to life

1 nap híján pont 3 hónapja sikerült mellékvágányra tennem a blogot, minden hátsó szándék nélkül...
De fogjuk fel úgy hogy "nyári szünetet" tartottam :D

Ez alatt a 3 hónap alatt 3 fontos dolog is történt velem itt Dubaiban!
Az egyik és legfontosabb hogy végre valahára sikerült beköltöznöm a városba, így mostmár a sivatag helyett civilizáció vesz körül! (képek hamarosan!)

A másik lényegretörő változás hogy előléptettek, vagyis mostmár a Business class-en dolgozom! Sikeresen túljutottam az ötnapos tréningen júliusban- ami nem is volt olyan szörnyű mint gondoltam, így már augusztustól a felső szinten dolgozom! (képek és élménybeszámoló egy külön posztban)

A harmadik dolog pedig hogy júniusban kiképeztek a Boeing 777-esre gépre, így mostantól két gépen is fogok repülni. Gyakorlatilag eddig csak egy járatom volt ezen a gépen, de a jövőben biztos hogy lesz még rengeteg- ami új és több desztinációt is jelent egyben! :)

Az A380 is büszkélkedhet néhány új úticéllal, mostantól ugyanis Tokióba, Amszterdamba, Szingapúrba, szeptembertől Melbournebe és novembertől Moszkvába is járunk!

Az újabb posztokig itt egy kis képválogatás a Niagara vízesésről, Torontóból, ahol még júniusban jártam!
A vízesés Kanada és az Amerikai Egyesült Államok határán fekszik, elválasztva Ontario tartományt és New York államot. Bár nem rendkívül magas, de nagyon széles: több mint 168 000 köbméter víz zúdul le minden percben magas vízállás esetén, átlagosnál 110 000!! Ez a legnagyobb vízhozamú vízesés Észak- Amerikában! Csodálatos látványt nyújt, nekem nagyon tetszett! :D
A vízesés messziről
Szemben egy másik vízesés az amerikai oldalon, jobb oldalt a Niagara

:)

A hajó elég közel visz hozzá...
Kék esőköpenybe öltözött turisták...
...a hajón...

... köztük Ancsival aki akkor még száraz volt!
De közeledve a Niagarához, ahol fújt a szél és szakadt az eső...

...ez nem tartott sokáig! juhúúú

3 megjegyzés:

  1. Már nagyon hiányoltam a bejegyzéseket!
    Örülök hogy minden szuper!
    :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon jó a blog, öröm olvasni, remélem néhány év múlva én is írhatok hasonlót (légiutas kísérő szeretnék lenni, most 17 vagyok...)
    Már kezdtem aggódni, hogy valami baj történt, vagy "csak szimplán" abbahagyod a blog írását. De nagyon örülök, hogy van (lesz) folytatás!

    VálaszTörlés
  3. Hú, már nagyon régen írtál.. :( Pedig mindig várom az újabb sztorikat. :)

    VálaszTörlés