2011. március 2., szerda

Airport standby

Néhány napja sikeresen túléltem az első airport standby-omat - nem is volt annyira vészes :)

Déltől este hatig kellett a reptéren lennem, egy külön erre elkülönített helyen, a Standy lounge-ban. Ez egy elég nagy helyiség több kisebb szobával egyetemben: a nagy teremben kanapék vannak, magazinok, Tv, van egy számítógépterem kb 10 géppel, egy kisebb konyha kávéautomatával, mikróval, hűtővel, ingyen vízzel, illetve van több wc tusolóval és egy pihenőszoba 1-2 ággyal ahol le lehet dőlni szunyókálni (én nem próbáltam, de egyenruhában nem lehet nagy élmény :S ) Szóval kényelmes kis hely, az egyetlen hátránya hogy ha egyszer belépsz akkor nem mehetsz ki, csak ha lejárt a "munkaidőd". A reptéri kávézóból lehet rendelni szendvicset és italokat, de elég korlátozott a választék...Azt hiszem talán én voltam az egyedüli aki otthonról hozott ebédet, furán is néztek rám ahogy elővettem a kis doboz salátám, dehát én felkészültem mindenre :) És utólag jól is tettem hogy vittem ennivalót, mert a többiek 6 órán keresztül csokit ettek kólával...hát azért vagyok annyira az egészséges életmód híve hogy ezt kihagytam...

Amúgy pozitív csalódás volt, azt hittem hogy vánszorogni fog az idő, de egész gyorsan eltelt! A Tv-ben először megnéztem egy régi klasszikust, az Átkozott boszorkákat (szerencsére nem akarta senki elkapcsolni) utána pedig rögtön jött a hihetetlen hosszú Pearl Harbour, amit mondjuk csak félig néztem, de az is jó volt :D  (Annám ha itt vagy: emlékszel hogy anno kétszer is megnéztük a moziban?! Pontosan 10 éve volt...Azért az ízlésem nem sokat változott, 13 évesen ugyanúgy tetszett Josh Hartnett, mint most :) )

Aztán neteztem, olvastam, közben hívták be folyamatosan az embereket- főleg main fleet-ről- de minden egyes telefoncsörgésre összerezzentünk... A Duty controller szépen lassan felvette a telefont, hümmögött egy sort, majd letette és hangosan közölte annak az embernek a nevét akinek mennie kellett...A main fleetről mentek Amman-ba, Hyderabad-ba, Dohába és Delhibe. A380-nak délután csak London-ba és Jeddah-ba indul járata, úgyhogy szerencsére nem gyakori hogy behívnak be minket...Bár most pont kellett 2 ember is Jeddah-ra..Még jó hogy én a lista alján voltam és nem nekem kellett mennem :D

Holnap újra airport standby-t kaptam, viszont ez most éjjel 1től 5ig lesz :D
Ez azért viccesebben hangzik mint a délutáni :) Na majd meglátjuk milyen lesz...

Még múlt hónapról elfelejtettem feltölteni az egyik Sydney járaton készült képeket, amiket a csoporttársakkal csináltunk :) Nagyon nyugis út volt, úgyhogy ráértünk fotózkodni... Legalább Ti is látjátok picit hogy körülbelül hogy is néz ki belülről a madárka :)

A galley-ben még szunyókálni is lehet! De pssszt.....

Sam és Jeda készítik elő az As you like it szervíz kocsiját

Kae, Jitka és Ancsi a hátsó lépcsőn, amit csak a crew használhat

A Business galley-je

Pózolj péksütivel! :)

A bár hátsó része

Szintén a bár, háttérben a Pálma


A bár elülső része

A "fürdőszoba" avagy a spa

Muszáj volt kipróbálnom a tusolót...

...és a tükröt (meg a kenceficéket :D )

A sok vicces képe egyike...Ennyire unatkoztunk :D

A vendéglépcső tetején lévő bár, oldalt a két spa

...és a bár közelről

A vendégek által használt lépcső, a gép elején
Crew rest compartment, avagy a pihenőszoba
Ancsi alvásra készen :) Természetesen a crew pizsamában...

2 megjegyzés:

  1. már uncsi, h mindig csak az jut eszembe, h ónekedmilyenjó... :P

    jó bulizást pete tonghoz!

    VálaszTörlés
  2. Crew pizsi :) LOL!!! Te, a másik "fehér" lánynak kifogyott az Emirates rúzsa? Láthatóan nem volt rajta!!! Szabotálja???? :D

    VálaszTörlés