2011. január 11., kedd

Christmas + New Year's Eve

Kicsit elmaradtam a karácsonyi, szilveszteri beszámolókkal úgyhogy ideje bepótolni!

A karácsonyt kétszer ünnepeltük: először házibulival majd egy vacsorával.
A buli nagyon jól sikerült, először egy csoporttársam lakásán voltunk, megvacsoráztunk, beszélgettünk, majd átmentünk egy másik épületbe szintén egy házibuliba, táncolni :) A nappalit eltorlaszolták egy matraccal hátha kevesebb zaj jut ki a folyosóra, de nem vált be az ötlet, így 6körül a biztonsági őrök vetettek véget a bulinak :) Mindenesetre addig jól szórakoztunk :D
Sophia (Ausztrália)

Rita (Mexico)
Az ünnepi asztal (bár nem látszik, de rengeteg kaja volt)

Csajok a taxiban

Fotó a teraszon (Alex, én, Rita, Gabriel és Sophia)
 Másnap egy kicsit formálisabban is megünnepeltük a karácsonyt: elmentünk egy nagyon puccos szállodába vacsorázni, de olcsón megúsztuk mivel Emirates-esek lévén 50% kedvezményt kaptunk a vacsora árából :) All you can eat and drink este volt, úgyhogy nem maradtunk éhesek, se szomjasak :) Én legalább 3szor voltam a sushi pultnál, a sushi készítő bácsi már előre mosolygott amikor látta hogy megyek :D Isteni finom volt!

Shangri-la, a hotel
Kae (Japán) és Jesse (Kína)

Az étterem, balra hátul a svédasztal

Gaston (Argentína)

Pózolás a szökőkút előtt :D

Laura, Rita, Cristina, Faeye és Adam
Hazafelé a taxiban
 A szilvesztert a Burj Khalifánál kezdtük, felmentünk egy parkolóház tetejére és onnan néztük végig a tűzijátékot. Nagyon szép volt csak rövid, körülbelül 15perc után vége lett...Elég csalódottak voltunk :S
A buliba menet a metrón pedig annyira ember torlódott fel hogy körülbelül egy órát kellett állnunk a tömegben mire eljutottunk a peronig...Nem volt egy leányálom, de máshogy nem tudtunk volna eljutni a buliba mert taxit fogni esélytelen volt... Kisebb tömeghisztéria alakult ki, meg is ijedtem, mert néhányan megpróbáltak átugrálni a korlátokon hogy átjussanak a metróhoz viszont a rendőrök ott álltak mindenhol... Elkezdtek üvöltözni és nagyon agresszívnak tűntek, úgyhogy jobbnak láttuk csöndben maradni, főleg hogy annyi rémtörténetet hallottunk arról hogy minden kis apróságért bevisznek a börtönbe...:S Szóval egy órát álltunk ott mire eljutottunk a metróhoz aztán még kb 30 percvolt az út...Nem hozta meg a bulihangulatot a sok várakozás és utazás, gondolhatjátok...De azért mikor odaértünk már jobb kedvünk lett!
A buli jól sikerült, kb 9re értem haza :) Bár nem ez volt a legjobb buli amiben valaha voltam, de legalább nem voltam egyedül és azokkal voltam akik körül jól érzem magam... :)
Khalifa

A parkolóház tetején

Ismerős arc... :)
Buliba menet (a kabát alatt egy vodka lapult :D )
UTÓLAG IS BOLDOG KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK! :)

1. Nehogy azt hidd, h alább hagyott a lelkesedésünk, mindenki olvassa rendületlenül pici Ancsi kalandjait a nagy Dubaiban :)) Tök jó, h fotókkal színesíted a mesélést :) Furi lehetett ott kint a karácsony és a szilveszter, sok különböző ember, más-más szokással, a spanyol, gondolom kereste a szőlőt, az olasz hajigálta ki a régi cuccait az alakon, az angol ráncigált vkit egy fagyöngy alá smacizni, te meg kerested az egész malacot meg a lencsét, mi? :) Nyílik a világ és ez tök vicces! :D
    Puszi! :)
    Ja, ha Bp járat lenne véletlenül, akkor mindenképp szólj, 1-200 ember tuti fog majd várni Téged a reptéren! :D

2. Tényleg nagyon jó, hogy vannak fent képek Rólad. Tényleg nagy élmény olvasni ezt a Blogot, vagyis csak tessék kitartóan írni, idöről -időre . :)))))