2010. november 20., szombat

Beach

Tegnap elmentünk az Al Mamzar Park Beach-re, ami a szállásunktól kb 10 percre van taxival. Ez az egyik legközelebb fekvő strand, és mint utóbb kiderült, az egyik legjobb is, ugyanis néhány csoporttársam már volt más helyeken is (nagyobb és felkapottabb strandokon) de azt mondták messze ez a legjobb: nyugodt, tiszta, lehet fényképezni (valahol nem lehet...) és csak 5 dirham a belépő (kb 300 forint)
Kilátás a strandról a negyedre ahol lakom

A strand közepén egy hatalmas park van ahol megszámlálhatatlan család sütögetett, grillezett, piknikezett (isteni illatok voltak :) ) Mindenféle nációt lehetett látni, indiaitól kezdve helyi arabokon át európaiakat, ázsiaiakat, szóval tényleg mindent: a feketébe bebugyolált nők és az európai bikinis lányok szépen megfértek egymás mellett.
Beach
A csoportomból egy lánnyal mentem, Ritával, a többieket nem ismertem, mert ők mind Rita előző csoportjából vannak - ja igen, ezt még nem meséltem: Rita előttünk kezdett 2 héttel, de lecsúszott hozzánk, mert bevallotta hogy van tetoválása. Igazság szerint ha nem látható helyen van akkor nem kell szólnod róla, de mivel nyomatékosan megkérnek rá hogy nyugodtan elmondhatod, nem lesz belőle semmi baj, ezért Rita elmondta, és 14 nap "szobafogságot" kapott. Ez azt jelentette hogy a szobájában kellett várnia a döntésre, miszerint hazaküldik vagy maradhat. Végül maradhatott, de bekerült a mi batch-ünkbe és ráadásként kapott egy warning lettert is, ami azt jelenti hogy 6 hónapig semmilyen szabályt nem szabad áthágnia, különben rögtön repül haza....Úgyhogy szegény rendesen be van tojva, érthető is...Főleg most hogy a training alatt annyi szabály van, hogy hogy kell kinézned, hogy 1 percet sem késhetsz sehonnan, hogy a háziknak kész kell lennie, stb. Elég képmutatóak amúgy ebből a szempontból, mármint az Induction week-en is egész végig mosolyogtak, szórakoztak velünk a trainer-ek, mindenre azt mondták hogy nyugodtan valljunk be bármit, nekik mindent el lehet mondani, ne titkoljunk el semmit. Aztán kiderült hogy minden egyes lépésünk és mozdulatunk figyelik, mindent leírnak: hogy hogy kommunikálunk, hogy viselkedünk, mennyire tartjuk be a szabályokat szóval MINDENT. És a próbaidő előtt, a 6hónap lejárta előtt van egy beszélgetés a Cabin Crew Manager-rel azt hiszem, amikor szépen előhúzzák ezt a listát, és végigkérdezgetik hogy akkor ezt és ezt miért csináltad? Nem semmi...Mindenre oda kell figyelni, úgyhogy nagy a stressz :S
Szóval a strandon lévő emberek közül csak Ritát ismertem, de a többiek is nagyon jó fejek voltak. :)

Rita, Karolina (from Poland) and me
Az idő csodás volt, kb 32-33 fok, a nap nagyon melegen sütött, bár a többiek szerint nem- ők állították hogy mióta itt vannak alig barnultak és hogy egyáltalán nem kell félnem a nap káros sugaraitól :) Hát én azért féltem hogy leégek úgyhogy kicsit kívülállóként de a pálmafa árnyékába húzódtam. Amúgy jól elindultam a strandra naptej és sapka nélkül :D Jellemző hogy ez a két dolog nem volt nálam :)

Dinnyeevés
A többiek meséltek hogy nagyon kell vigyázni a lányoknak a strandon a helyi arab férfiak miatt. Rita mesélte hogy egyszer beúszott egy barátnőjével a tengerbe és egyszercsak azt vették észre hogy 5-6 faszi mint a cápák bekerítették őket...Tök megijedtek, de szerencsére sikerült gyorsan kijönniük...Állítólag vannak ennél durvább sztorik is, azt nem mondták el, csak annyit hogy legyünk óvatosak. Én Ritával és két sráccal mentem be fürödni, és még így is ránkszállt pár srác...folyamatosan mellettünk ugráltak és állandóan lefröcsköltek minket, aztán amikor látták hogy a két ismerős srác megvéd minket, akkor elmentek...Tudom hogy dedós hogy lefröcskölnek, de én akkor is megijedtem :D Főleg hogy előtte jól rámijesztettek a rémtörténeteikkel :D Na mindegy, vigyázni fogok azért, egyedül úszni biztos nem fogok :D

Miroslav, Rita,én és José
Este olyan 5-6 fele értem haza, a többiek mentek tovább bulizni, de nekem nem volt kedvem, főleg hogy 1000szer elmondták hogy ne nagyon menjünk a training alatt sehova, minden percet töltsünk pihenéssel mert nagyon fárasztó lesz a következő 6-7hét. Úgyhogy jó kislány voltam, pihentem, filmet néztem és pihentem.

Ja igen, szólok előre hogy a következő 2 hét elég nehéz lesz, rengeteget kell tanulnunk a suliban és itthon is úgyhogy nem garantálom hogy sűrűn tudok jelentkezni. De majd próbálkozom!

Puszi mindenkinek, HIÁNYOZTOK!!

Beach style ;)

7 megjegyzés:

  1. Ancsi, azért ez a tetoválós story elég durva, ezzel nem azt bizonyították a trainereitek, hogy bátran megbízhattok bennük... :S Szerintem te ne áruld el, hogy van tetkód :D Nagyon szép ez a beach, és irigylésre méltó a 32-33 fok, itthon sajna egyre hidegebb van :( Ügyesen a tanulással, várjuk türelmesen a híreket! :))
    Sok puszi: Eszti (a lakótársad) ;)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk hétvégére hóesést mondanak...UTÁLUNK!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Valóban nem semmi ez a nagy szigor, kb.: mint egy zárdában. Csak ügyesen, szorítunk Neked , hajráááááááá!!

    VálaszTörlés
  4. ANNET!!!
    You look so beautiful and Dubai seems amazing! So jealous!
    Is Gabor there with you?? ;)

    Love,
    Elissa

    VálaszTörlés
  5. Dear Elissa!

    Gabor's unfortunately not here! :D
    But I miss him a lot...

    Yeah, Dubai's amazing, you should visit me next year! Or we can meet in NY if u want ;)

    XXX

    VálaszTörlés
  6. Szia igy ismeretlenbe is!
    Most kezdtem el olvasni a blogod, mar most tetszik!
    Szeretnelek megkerdezni valamirol: irtad, hogy ez a Rita leanyzo buntit kapott a be nem vallott tetkoja miatt. Melyik testreszen volt, es mekkora?
    Azert kerdezem, mert pont tegnap voltam OD-n itt Bp-en, es nagy lelkiismeretesen bevallottam az enyemet (gyurus ujjon egy picike) de eselyt sem kaptam arra, hogy leszedetem zaros hataridon belul, kozoltek hogy ez igy nem jo es akkor menjek vissza, ha mar nem ektelenkedik ott. Es meg egy kerdes: Te-mint bennfentes- szerinted meg kell ez esetben is varnom a fel evet a kov. Od-ig vagy ebben az esetben nem szukseges?
    Elore is nagyon nagyon koszi az infokat, most pedig folytatom a blogod:D
    Udv es jo szarnyalast!!!
    Ala

    VálaszTörlés
  7. Sok sikert és köszönöm szépen a virtuális utazást. :)

    VálaszTörlés